به گزارش ایرنا، شهروندان روزه دار و مومن استان مرکزی همزمان با روزجهانی قدس، با مشت های گره کرده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از ستم و اسکتبار رژیم منفور صهیونیسم اعلام کردند.
شهروندان ولایی و انقلابی شهر اراک همچون سایر شهروندان استان مرکزی با شور و خروش انقلابی، حمایت قاطعانه خود از ملت مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشتند.
امت خداجو و روزه دار استان مرکزی در اراک و دیگر شهرها و روستاهای این استان با مشت های گره کرده و عزمی راسخ به عرصه آمدند تا بار دیگر اعلام کنند که تا رهایی قدس شریف از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
شهروندان روزه دار با فریادهای 'مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل' ، ' آمریکا اسرائیل این آخرین پیام است سپاه انقلابی آماده قیام است'، 'ما همه سرباز توایم خامنه ای ، گوش به فرمان توایم خامنه ای' ؛ ' ای رهبر آزاده آماده ایم آماده' خشم و انزجار خود را از توطئه طلبی های اسکتبار جهانی به ویژه اسرائیل غاصب اعلام کردند.
مسیر راهپیمایی روز قدس در دیگر شهرهای استان مرکزی نیز با شور حماسی خاصی برگزار شد و زنان و مردان، مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی و روحانیون و سایر اقشار مردم مومن، ولایتمدار و همه دلدادگان به نظام و انقلاب برای آزادی قدس شریف فریاد زدند.
راهپیمایان در اراک مسیر میدان شهدا، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل الله نوری تا مصلی بیت المقدس اراک را پیمودند تا پیش از خطبه های نماز عبادی، سیاسی، جمعه، با عهد و پیمانی راسخ حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد سال 58 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کردند.
3075/3017/ خبرنگار: مصطفی مجللی ** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.