سرهنگ علی هاشمی در گفت و گو با ایرنا افزود: ماموران انتظامی دلیجان، عصر روز گذشته در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی تریلی حامل یک دستگاه خودروی خارجی مشکوک شدند.
وی اظهارکرد: با توقف خودرو و در بازرسی از اسناد و مدارک موجود ، مشخص شد خودروی قاچاق که در حدود 2 میلیارد و 300 میلیون ریال ارزش داشت، فاقد مدارک مثبته قانونی گمرک است
سرهنگ هاشمی در پایان گفت : فرد دستگیر شده برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

*** توقیف موتورسیکلت های قاچاق در محلات
فرمانده انتظامی محلات از توقیف دو دستگاه موتور سیکلت قاچاق به ارزش 230 میلیون ریال دراین شهرستان خبر داد.
سرهنگ جعفرشمس بیرانوند افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقاتی، از نگهداری و تردد تعدادی از موتور سیکلت های قاچاق در شهرستان با خبر شدند.
وی ادامه داد: پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، مأموران پلیس اگاهی این شهرستان در بازرسی از منازل 2 نفر از ساکنان این شهرستان، موفق به کشف دو دستگاه موتور سیکلت خارجی قاچاق شدند.
وی با اشاره به توقیف موتورسیکلت ها و معرفی مالکان آنان به مرجع قضائی، اظهار کرد: برابر بررسی به عمل آمده ارزش موتورهای توقیف شده در حدود 230 میلیون ریال برآورد شده است.

*** سارقان احشام در دلیجان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی دلیجان گفت: در عملیات پلیس 2 سارقی که 13 راس احشام را از روستای رباط ترک سرقت کرده بودند، در عملیات پلیس دستگیر شدند.
سرهنگ علی هاشمی افزود: در پی سرقت 13 راس دام در روستای هستیجان این شهرستان، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در روند تحقیقات مشخصاتی از سارقان به دست ‌آمد و مراتب به واحدهای انتظامی و شهرستان های همجوار اعلام شد تا اینکه بعد از گذشت چند روز گزارشی از پلیس شهرستان میمه در خصوص دستگیری چند سارق احشام اعلام شد.
وی ادامه داد: بلافاصله با اخذ نیابت قضایی تیمی از ماموران انتظامی به این شهرستان اعزام و سارقان را با توجه به مشخصات به دست آمده، شناسایی و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان انتقال دادند.
وی افزود در روند تحقیقات با توجه به اسناد و مدارک موجود، دستگیرشدگان به 13 راس سرقت احشام از روستای رباط ترک این شهرستان اعتراف کردند و تحقیقات تکمیلی از آنان همچنان ادامه دارد.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با 50 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکزی واقع شده است.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.