سرهنگ ابوالفضل امیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: محدودیت های ترافیکی در این روز به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت 8 صبح روز جمعه دوم تیرماه تا پایان برگزاری آیین اعمال خواهد شد.
وی بیان کرد: در زمان برگزاری آیین روز جهانی قدس و اعمال محدودیت ها، رفت آمد تمام وسایل نقلیه موتوری به مسیرهای تعیین شده ممنوع است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: محدودیت های ترافیکی شهرستان اراک در روز جهانی قدس در خیابان شهید بهشتی از میدان شهدای هفت تیر، خیابان مخابرات از تقاطع 22 بهمن، خیابان شهید رجایی از 12 متری به طرف میدان شهدا، میدان حضرت ولیعصر (عج) به سمت میدان سرداران، خیابان حاج باشی به طرف خیابان شیخ فضل الله نوری محسنی و مسیرهای منتهی به آن از خیابان پروین اعتصامی به طرف خیابان شیخ فضل‌الله نوری، از میدان البرز تا میدان سرداران، خیابان دانشگاه به سمت میدان سرداران و تمام مسیرهای منتهی به مصلای بیت‌المقدس اعمال می شود.
سرهنگ امیدی عنوان کرد: پلیس استان مرکزی و شهرستان اراک از ساعت یک بامداد روز جمعه، به منظور تامین امنیت مسیر راهپیمایی از پارک خودرو و موتورسیکلت در مسیرهای تعیین شده جلوگیری می کنند و در صورت توقف، وسایل نقلیه به پارکینگ منتقل می شود.
وی گفت: محدودیت های ترافیکی روز قدس در سایر شهرستان های استان مرکزی نیز اعمال خواهد شد.
سرهنگ امیدی، از مردم خواست مانند سال های گذشته همکاری خوبی با پلیس راهنمایی و رانندگی داشته باشند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در استان مرکزی در 140 نقطه برگزار می شود.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.