به گزارش ایرنا، محمود نعمتی روز پنجشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی همراهی خوبی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی دارند و تاکنون به واسطه تفاهم های اثربخش طیق مهم و عمده ای از مشکلات موجود بین بنگاه های اقتصادی و دستگاه های اجرایی رفع شده است.
وی افزود: براساس اطلاعات رسیده سایت بهین یاب به زودی فعال می شود و بنگاه های اقتصادی کمتر از 100 کارگر با مراجعه به سایت باید درخواست خود را ثبت کنند تا به سیستم بانکی معرفی و مشمول دریافت تسهیلات رونق تولید شوند.
محمودی تصریح کرد: بنگاه های تولیدی می توانند به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه و پیگیری های لازم را به منظور رفع مشکلات خود داشته باشند.
نعمتی اظهار کرد: با توجه به شعار سال مبنی بر 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' مجموعه دستگاه های اجرایی پیگیری توسعه اشتغال و رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی را در اولویت کار دارند و امید است در سال جاری شاهد رونق تولید و فعالیت واحدهای صنعتی و رفع مشکلات بنگاه های تولیدی باشیم.
در این نشست عمده مشکلات 10 واحد صنعتی در زمینه بیمه تامین اجتماعی، امور مالیاتی، مسکن و شهرسازی، شرکت شهرک های صنعتی، شرکت برق و دستگاه های خدمات رسان و بانک ها مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
استان مرکزی با بیش از 2 هزار و 800 واحد صنعتی چهارمین قطب صنعتی کشور به شمار می رود.
6992/6013/خبرنگار: آذر اسفندیاری***انتشاردهنده: مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.