به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی راه آهن اراک جلال الدین کوکنار افزود: این طرح ها در راستای مصوبه کمیسیون ایمنی و پیشگیری از سوانح راه آهن کشور برای تسهیل و ایمنی در تردد عابران پیاده در 2 در منطقه حادثه خیز کوی رضوی حد فاصل کیلومنر 320 و 323 خط راه آهن اراک به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: با توجه به همجواری ساکنان کوی رضوی اراک با خط آهن، مقرر شد علاوه بر این طرح ها یک دستگاه پل دیگر نیز برای جلوگیری از برخورد قطار با عابرین و حوادث احتمالی در این منطقه ایجاد شود.
مدیرکل راه آهن اراک بیان کرد: این منطقه به دلیل عبور ساکنان از روی خط راه آهن یکی از مناطق حادثه خیر محسوب می شود که تا کنون چند مورد برخورد قطار با عابران در آن اتفاق افتاده است.
کوکنار، نصب تابلوهای هشدار دهنده و راهنما را از دیگر اقدامات این اداره کل برای افزایش ایمنی تردد در این منطقه عنوان کرد و گفت: امید است با ایجاد و بهره برداری از این طرح ها ضریب امنیت تردد ساکنان افزایش یابد.
وی، از اجرای طرح دیوار کشی در منطقه کوی رضوی اراک خبر داد و گفت: قرارداد دیوار کشی با پیمانکار دوم منعقد شده است و فعالیت اجرایی ساخت این دیوار در حال اجرا است.
حوزه راه آهن اراک شامل خطوط ریلی به طول 426 کیلومتر در استان های قم، مرکزی و لرستان است که 20 ایستگاه را تحت پوشش دارد.
1955/6013/خبرنگار:مهدی عظیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.