به گزارش ایرنا، سرهنگ یوسف سپهوند روز یکشنبه در نشست کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اراک افزود: در این راستا تدابیر ویژه به خصوص برای برقراری نظم و امنیت شب‌های قدر و راهپیمایی روز جهانی قدس در این استان اندیشیده شده و همه ظرفیت های به کار گرفته می شود.
وی بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان پلیس این استان برنامه های ویژه ای را برای پوشش کامل امنیتی و انتظامی در فضاهای مذهبی از جمله مساجد، تکایا و مصلی‌ها در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آیین های مختلف مذهبی به کار گرفته است.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: ایجاد امنیت اجتماعی و ارتقای رضایت‌مندی شهروندان از جمله اولویت‌هایی است که پلیس استان همواره در طرح‌های مختلف انتظامی در دستور کار خود قرار داده است.
سرهنگ سپهوند افزود: پلیس تدابیر خاصی برای هنجارشکنان و مجرمان در لیالی قدر و روز جهانی قدس اندیشده است و بی شک با متخلفان و بر هم زنندگان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد می کند.
وی، از شهروندان استان مرکزی خواست، در شب‌های لیالی قدر در هنگام ترک منزل و یا پارک خودرو، همواره موارد و نکات پیشگیرانه انتظامی را رعایت کنند و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

*** کشف 27 فقره سرقت در استان مرکزی
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: 27 فقره سرقت در این استان کشف شد
به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیامک قاسمی افزود: این سرقت ها در عملیات های مختلف 48 ساعت گذشته کشف و در این رابطه 23 سارق دستگیر شده اند.
وی سرقت های کشف شده را شامل، چهار فقره خودرو، پنج دستگاه موتورسیکلت،10 فقره محتویات و لوازم خودرو و هشت فقره منزل عنوان کرد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: اموال کشف شده از سارقان به مالباختگان تحویل و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام های قضایی تحویل شدند.
قاسمی گفت: مبارزه جدی با سرقت در شهرستان های مختلف از برنامه های مهم و اولویت دار پلیس استان مرکزی است.
پارسال وقوع سرقت در استان مرکزی نسبت به مدت مشابه قبل از آن هفت درصد کاهش یافت.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.