به گزارش خبرآنلاین، عابد حقدادی افزود: استانداری، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، دانشگاه های صنعتی، آزاد و اراک، کانون فرهنگی و هنری مساجد، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کانون پرورش فکری، بسیج، سپاه روح الله و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان ونوجوانان استان مرکزی مشارکت دارند.
وی ادامه داد: سازمان تبیلغات اسلامی، دانشکده علوم پزشکی، صداو سیما، اداره کل آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر، اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، جهاد دانشگاهی و اداره کل فنی و حرفه ای استان مرکزی نیز در این طرح مشارکت دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اضافه کرد: ستاد ساماندهی اوقات فراغت جوانان از یکم خرداد ماه سال جاری به ریاست استاندار مرکزی و دبیری اداره کل ورزش و جوانان استان تشکیل شده است و وظایف هر یک از دستگاه های عضو این ستاد نیز به صورت فهرست بندی و اولویت بندی شده ارائه شد.
وی اضافه کرد: ایجاد روحیه نشاط و شادابی با ارائه خدمات ورزشی، فرهنگی، مذهبی و هنری در جامعه به خصوص بین جوانان و نوجوانان مهمترین رویکرد ستاد ساماندهی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان استان مرکزی است.
حقدادی اضافه کرد: هدف اصلی اداره کل ورزش و جوانان ساماندهی اوقات فراقت جوانان در همه فصل های سال است چرا که این مهم در تابستان سهم چندانی در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ندارد.
وی بیان کرد: بر اساس طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان ونوجوانان استان مرکزی بیش از 500 پایگاه ورزشی در رشته های فوتبال، والیبال، شنا، کشتی، ژیمناستیک، کاراته و بسکتبال به صورت مستقیم زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان این استان فعالیت دارند.
حقدادی تاکید کرد: طرح غنی سازی اوقات فراغت بر اساس ارائه تفریحات سالم برای نوجوانان و جوانان برنامه ریزی شده است از این رو خانواده ها نباید نظرات خود را در خصوص انتخاب کلاس ها تحمیل کنند

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 668178
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.