به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی این اداه کل، قنبر موسی نژاد در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب سلامی استان مرکزی افزود: بیش از 30 درصد خانواده های تحت پوشش این نهاد حمایتی در استان مرکزی مسکن ندارند.
وی اظهار کرد: کمیته امداد استان مرکزی آمادگی دارد با تمامی موسسات و دستگاه ها به منظور حل مشکلات مددجویان تحت حمایت و کاهش محرومیت همکاری داشته باشد.
موسی‌نژاد با بیان اینکه در سال گذشته 184 واحد مسکن مددجویی ساخته و مقاوم سازی شده است، افزود: همچنین سال گذشته 122 واحد مسکن برای مددجویان خریداری و یک هزارو 490 مورد نیز کمک هزینه تعمیرات مسکن پرداخت شد.
وی توانمند سازی مددجویان را مهمترین اولویت کمیته امداد امام (ره) عنوان کرد و گفت: بیش از چهار هزار نفر سال گذشته به دلایل مختلف از تحت حمایت این نهاد خارج شدند که از این تعداد یک هزار و 237 مددجو با ایجاد اشتغال خودکفا شدند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت : کمیته امداد یادگار ارزشمند حضرت امام (ره) است و مجموعه اقدامات این نهاد حمایتی منشا اثرات ارزشمندی در جامعه اسلامی شده است.
محمدرضا رضافرح افزود: رمضان ماه بندگی خداوند است و دستگیری از نیازمندان و کمک به حل مشکلات محرومان بهترین روش بندگی است.
وی برگزاری طرح مفتاح الجنه و بازدید از خانواده های محرومان را از اقدامات خوب کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان و تصریح کرد : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی آمادگی دارد در ایام ماه مبارک رمضان در این طرح خداپسندانه مشارکت کند.
وی اظهارکرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی برای حل مشکل مسکن محرومان و خانه دارشدن خانواده های تحت حمایت آماده همکاری است.
81 هزار و 816 نفر در قالب 44 هزار و 824 خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره مند هستند.
6991/3075/ خبرنگار: معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.