محمد بهاروند روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: انتخابات عرصه مشارکت همگانی در تعیین سرنوشت کشور است که اقشار مختلف مردم فارغ از هر موقعیت و شرایطی باید فرصت حضور در آن را داشته باشند.
وی اظهار کرد: در این راستا با هماهنگی های انجام شده 2 صندوق سیار با حضور در بیمارستان ها و زندان آرای افراد را جمع آوری و به ستاد انتخابات منتقل کرده اند.
فرماندار ساوه تصریح کرد: استقبال از انتخابات در این شعبه های سیار نیز مطلوب بوده که این امر بیانگر توجه اقشار مختلف به انتخابات و برگزیدن افراد اصلح است.
فرماندار ساوه گفت: در حال حاضر روند برگزاری انتخابات مطلوب است و مشکلی از نظر تعرفه وجود ندارد اما از مردم درخواست می شود شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.
بهاروند با اشاره به استقرار 228 دستگاه الکترونیکی رای گیری در ساوه افزود: 141 شعبه اخذ برای جمع آوری آرای مردم ساوه دایر شده است که از این تعداد 57 شعبه به منظور حضور مردم همه مناطق در انتخابات ریاست جمهوری، سیار است.
بیش از 890 داطلب برای کسب حدود 400 کرسی شوراهای اسلامی شهر و روستای ساوه رقابت می کنند.
انتخابات شورای اسلامی در چهار شهر ساوه، نوبران، غرق آباد و آوه و 128 روستای این شهرستان برگزار می شود و حدود چهار هزار نفر در حوزه های نظارت، اجرایی و انتظامات کار برگزاری انتخابات 29 اردیبشهت ماه در این شهرستان را بر عهده دارند.
7269/3075/خبرنگار: الهام بابایی*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.