به گزارش ایرنا، شکرالله حسن بیگی عصر جمعه در ستاد انتخابات استان مرکزی اعلام کرد: از ساعت هشت صبح تا ساعت 19 امروز 540 هزار و 844 نفر از واجدین شرایط شرکت در انتخابات این استان در شعب اخذ رای حضور یافته و رای خود را به صندوق انداخته اند.
وی افزود: پیش بینی می شود در ساعات پایانی رای گیری میزان مشارکت قابل ملاحظه ای رقم بخورد.
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی خاطرنشان کرد: استقبال پرشور مردم در این دوره از انتخابات نشان از تحقق حماسه ای بزرگ در کشور و استان مرکزی دارد و این درحالیست که همچنان صفوف طولانی در برابر شعب دایر است و انتخابات تا ساعت 20 امشب از سوی وزارت کشور تمدید شده است.
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: شهرستان تفرش با حضور 80 درصدی واجدین شرایط شرکت در انتخابات بیشترین مشارکت و شهرستان اراک با 42 درصد کمترین میزان مشارکت داشته است و باقی شهرستان ها نیز تاکنون مشارکت بیش از 50 درصدی را داشته اند.
حسن بیگی اظهار کرد: برای شهرستان های تفرش، دلیجان و آشتیان با تقاضای فرمانداران تعرفه ضافه ارسال شده و فرماندار ساوه نیز اعلام کرده که نیازمند تعرفه است که در اسرع وقت تامین می شود.
وی گفت: تعرفه اخذ رای به میزان کافی در این دوره از انتخابات برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی پیش بینی شده و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
یکهزار و 70 شعبه اخذ رای برای ریاست جمهوری و یکهزار و 420 شعبه برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی دایر شده است.
پنج هزار و 528 داوطلب شامل یکهزار و 204 نامزد در 33 منطقه شهری و پنج هزار و 171 نامزد در 863 روستای واجد تشکیل شورا امروز با هم رقابت دارند.
25 هزار نفر در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی استان مرکزی دست اندرکار برگزاری انتخاب هستند.
6992/6013/خبرنگار: آذر اسفندیاری***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.