به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پرویز اسدی افزود: گزارشی از یک تصادف در روستایی در ساوه در ساعت 19روز گذشته به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد.
وی اظهار کرد: باحضور تیمی از ماموران انتظامی در محل حادثه مشخص شد، قربانی این حادثه در حال شخم زدن زمین زراعی خود بوده است که به علت واژگونی و افتادن وسیله نقلیه دچار آسیب های شدید شد و بعد از انتقال به بیمارستان جان باخت.
فرمانده انتظامی ساوه در بخش دیگری از سخنانش گفت: 17 واحد صنفی متخلف در اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی در این شهرستان شناسایی و مهر و موم شد.
سرهنگ اسدی بیان کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی ساوه در راستای ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف با همکاری اتحادیه های صنفی از تعدادی از واحدهای صنفی در این شهرستان بازدید کردند.
وی افزود: در این بازدید 17 واحد صنفی از جمله آرایشگاه و قهوه خانه به دلیل نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن ضوابط انتظامی مهر و موم شدند.
به گفته وی در این بازدید ها علاوه بر تذکر به 20 واحد صنفی، برای 10 واحد دیگر نیز اخطاریه صادر شد.
سرهنگ اسدی با تاکید بر ادامه طرح های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح ها، از مردم خواست در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
ساوه با جمعیت 290 هزار نفر و 550 واحد تولیدی صنعتی نقش مهمی در اقتصاد و اشتغال کشور دارد.
7269/6013/خبرنگار: الهام بابایی***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.