سید مهدی ساداتی روز چهارشنبه در آیین تجلیل ازاساتید، هیات علمی و جانبازان دانشکده علوم پزشکی خمین افزود: بهترین ارمغان دولت تدبیر و امید به زادگاه امام راحل ارتقای دانشکده پرستاری به دانشکده علوم پزشکی بود که تحول اساسی در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان ایجاد کرد.
وی بیان کرد: کاهش تنگناهای درمانی مردم افتخاری بزرگ برای دولت یازدهم است به طوری که موجب رضایت مندی عمومی مردم شده است.
وی اظهارکرد: ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی و رضایت مندی مردم مرهون زحمات و تلاش های شبانه روزی کادر بهداشتی و درمانی این شهرستان است.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی خمین نیز در این آیین گفت: با ارتقای دانشکده پرستاری به دانشکده علوم پزشکی و تشکیل اهداف سازمانی، 90 درصد از نظر آموزشی و 100 درصد از نظر اعتباری از دانشگاه علوم پزشکی اراک مستقل شده است.
دکتر جواد جواهری افزود: اکنون 375 دانشجو در پنج رشته هوشبری، پرستاری،علوم آزمایشگاهی، فوریت های پزشکی و اتاق عمل مشغول به تحصیل هستند.
وی ادامه داد: دانشکده دارای پنج هیات علمی است و اضافه کردن دو رشته دیگر از برنامه های این دانشکده برای آینده است.
جواهری اظهارکرد: در یک روند پنج ساله بایستی 10 نفر به اعضای هیات علمی افزوده شود و 100 نفر جذب دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی این شهرستان شوند.
وی با اشاره به اجرای موفق برنامه نظام تحول سلامت در خمین اظهار کرد: دسترسی عادلانه مردم به ویژه در مناطق محروم، کاهش هزینه های درمانی از جیب مردم، جذب و ماندگاری پزشک متخصص از اهداف اجرای این برنامه است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تصریح کرد: سلامت جسم و روح انسان ها در جوامع بشری از دیرباز مرهون تلاش کسانی است که با دستان مهربان و توکل بر خداوند حیاتی دوباره می بخشند و درد و رنج را از جسم و روان دردمندان می زدایند.
در این آیین از 30 نفر از جانبازان و هیات علمی و استادان دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی خمین با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.
خمین زادگاه امام راحل و از شهرستان های 12 گانه استان مرکزی است که در جنوب این خطه واقع شده است.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.