حسین بختیاری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در چند روز اخیر به تعدادی از اقلام تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری در اراک آسیب وارد شده است که این امر از رصد نظارتی مسئولان به دور نمانده است.
وی ادامه داد: تعدادی از اقلام تبلیغاتی نامزدها نیز به دلیل بادهای شدید و تعدادی نیز به صورت عمدی تخریب شده است.
فرماندار اراک بیان کرد: عکس ها و فیلم های این اقلام تبلیغاتی تهیه و در این راستا مکاتباتی با نیروی انتظامی برای نظارت بیشتر بر روی اقلام تبلیغاتی انجام شده است.
فرماندار اراک ادامه داد: بر این اساس افرادی که به صورت عمدی اقدام به تخریب اقلام انتخاباتی کنند توسط عوامل انتظامی دستگیر و با آنان برخورد قاطع و قانونی صورت می گیرد.
بختیاری اظهار کرد: استانداری مرکزی و شهرستان اراک همه تلاش خود را برای فضای امن انتخابات به کار گرفته و برای تمام نامزدهای انتخاباتی در هر حزب و گروه احترام قائل است.
وی عنوان کرد: برخی از اقلام تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری در شهرستان اراک در محل های غیرقانونی نصب شده که این اقلام در صورت جابه جا نشدن، جمع آوری می شود.
فرماندار اراک اضافه کرد: قانون برای ایجاد ستاد به هر تعداد، محدودیت قایل نشده اما محل ستادها و مسئول آنان باید با مشخصات کامل به فرمانداری اعلام شوند.
بختیاری اظهار کرد: بنرهای تبلیغاتی باید در مقابل ستادها نصب شود و انتظار است مسئولان ستادها به موارد تاکید شده در قانون توجه ویژه داشته باشند.
وی در خصوص لیست تایید شدگان نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی کلانشهر اراک نیز گفت: لیست قطعی تا پایان وقت امروز تهیه و تکثیر می شود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.