سید مهدی ساداتی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان خمین افزود: وظیفه همگان است که یکدیگر را تشویق و ترغیب به مشارکت و حضور در صحنه مهم انتخابات کنند چرا که انتخابات پر شور مردمی سند عزت، سربلندی و مردم سالاری دینی ملت ایران است.
وی ادامه داد: در انتخابات صحت و سلامت اهمیت دارد و هدف همه عوامل اجرایی برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور، قانونی و بی نظیر است.
ساداتی بیان کرد: هیچ دستگاه دولتی حق ندارد از امکانات دولتی برای منافع کاندیدایی استفاده کند ضمن اینکه از همه امکانات ادارات برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات استفاده می شود.
ساداتی اظهارکرد: احراض صلاحیت نامزدهای انتخاباتی رئیس جمهوری توسط شورای نگهبان برای همه باید فصل الخطاب باشد و هیچ کس حق ندارد به نظر قانونی شورای نگهبان معترض شود.
وی ادامه داد: تخریب شورای نگهبان، دولت، مجلس و زیر سئوال بردن آنها تخرب نظام است چرا که همه این نهادها زیر نظر رهبری هستند.
فرماندار خمین ادامه داد: هیچ کس به بهانه انتخابات نباید دست به تخریب، اهانت و زیر سئوال بردن عملکرد دولت بزند و فرهنگ تبلیغ و معرفی کاندیداها در یک فضای آرام و بدون تخریب بایستی در جامعه نهادینه شود.
ساداتی در سخنان دیگر خود به تاسیس سپاه پاسداران به فرمان امام (ره) در دوم اردیبهشت ماه اشاره کرد و افزود: جانفشانی ها و ایثارگری های این سبزپوشان بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی با تبریک هفته سلامت گفت: اجرای برنامه تحول سلامت و ارتقای شاخص های درمانی هدیه ارزشمند دولت تدبیر و امید به مردم فهیم این کشور است که منجر به رضایتمندی مردم به ویژه قشر کم درآمد و آسیب پذیر جامعه شده است.
ساداتی بیان کرد: ارتقای دانشکده پرستاری خمین به دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی هدیه ارزشمند دولت یازدهم به مردم زادگاه امام راحل است که تحول عظیمی در وضعیت و شاخص های درمانی این شهرستان ایجاد کرد.
وی گفت: اکنون 87 درصد از نیازهای درمانی شهرستان خمین در بیمارستان امام خمینی (ره) رفع می شود.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: 300 میلیون نفر در دنیا مبتلا به افسردگی هستند و میزان ابتلا زنان در کشور ما 16 درصد بیشتر از مردها است که می طلبد اقدامات پیشگیرانه و خود مراقبتی برای پیشگیری از شیوع افسردگی انجام گیرد.
جواد جواهری افزود: برنامه تحول سلامت با هدف کاهش هزینه های درمان با محوریت اقشار آسیب پذیرو کاهش پرداخت سهم بیماران در بیمارستان های وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اجرا شد.
وی گفت: در این راستا خدماتی در سطح ملی و شهرستانی در زمینه زیر ساخت های درمانی ارائه شد که باعث رضایتمندی مردم شد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 105 هزار نفر جمعیت و در فاصله 61 کیلومتری اراک قرار دارد.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.