حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) خمین افزود: شورای نگهبان اسامی کاندیداهای احزار صلاحیت شده دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به وزارت کشور اعلام کرد و همه بایستی این تشخیص را که قانون و میزان است، بپذیرند.
وی ادامه داد: شورای نگهبان از 12 فقیه تشکیل شده که باید صلاحیت نامزدهای رئیس جمهوری را به حسب موازین قانونی با دقت تشخیص دهند که چه کسی باید تایید و در عرصه رقابت انتخاباتی حضور داشته باشد.
وی در سخنان دیگر خود از طرفداران هر کاندیدای احراز صلاحیت شده خواست که از تخریب،اهانت، غیبت و تهمت علیه رقبای دیگر پرهیز کنند.
حجت الاسلام حسینی افزود: طرفداران هر کاندیدایی باید منطقی و خداپسندانه رفتار کند و ازهر گونه تهمت، بهتان و دروغ پرهیز کنند.
وی گفت: مردم باید آگاه باشند به تبلیغات، شایعات، تهمت و دروغ های دشمنان توجهی نکنند و از شورای نگهبان تبعیت کنند چرا که بدخواهان تلاش می کنند از این فرصت، برای ایجاد اختلاف استفاده کنند.
وی در سخنان دیگر خود بر شکست امریکا در طبس اشاره کرد و گفت: واقعه طبس با امداد غیبی روی داد و حقانیت حکومت اسلامی را بر همه مسلمین جهان ثابت کرد.
حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: در واقعه طبس آمریکا در پی حمله هوایی بود که در توفان شن گرفتار آمد و با تمام ادعایی که امریکا در ابرقدرتی جهان داشت، شکست مفتضحانه ای خورد.
وی گفت: اسلام دینی الهی است که برحق بوده و خدا پشتیبان آن است و استکبار نمی تواند با آوازه اسلام ستیزی در دنیا راه به جایی ببرد و طرفداران اسلام روز به روز قدرتمندتر می شوند.
امام جمعه خمین در سخنان دیگر با اشاره به ولادت امام حسین (ع) و نامگذاری آن با عنوان روز پاسدار گفت: سپاه باعث امید همه مسلمانان، ترس دشمنان، قوت قلب نظام اسلامی و خاری در چشم دشمنان است.
وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخاسته از بطن نیروی عظیم مردم است و اکنون به لحاظ نظامی، اعتقادی، فرهنگی، ولایتمداری و اخلاص در سطح دنیا بی نظیر است.
وی با اشاره به مبعث پیامبر اکرم(ص) گفت: اگر انسان ها بتوانند اخلاق الهی و تقوا را در خویشتن پرورش و تقویت کنند، بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی ریشه کن خواهد شد.
حجت الاسلام حسینی گفت: مهمترین حادثه از ازل تا ابد بعثت رسول خدا است و ظهور 124 هزار پیغمبر برای زمینه سازی بعثت پیامبر اکرم (ص) وبرای نازل شدن قرآن کریم بوده است.
وی گفت: اسلام کاملترین دین است که اگر همه بر اساس موازین و رهنمودهای اسلام رفتار کنند، مشکلی در جامعه ایجاد نمی شود.
حجت الاسلام حسینی افزود: ایران اسلامی خواهان امنیت است و در مقابل سردمداران کفر می ایستد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی در فاصله 61 کیلومتری اراک، 105 هزار نفر جمعیت دارد.
7277/3075/ خبر نگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.