به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین ابراهیمی روز سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان زرندیه، افزود: این شورا تجلی مشارکت مردم و مسئولان در امر مقدس تعلیم وتربیت است که باید جدی گرفته شود.
امام جمعه زرندیه گفت: در راستای ارتقاء فرهنگ آموزش و تربیت، همه دستگاه ها با جمع آوری اطلاعات، خرد جمعی و مشارکت مردم در امر مقدس آموزش و دانامحوری فرزندان جامعه باید اهتمام جدی داشته باشند.
حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: مدیران ومسئولان باید مردم را به سوی مشارکت در امر آموزش و پرورش سوق دهند تا مردم نیز در تصمیم گیری ها نقش عملی داشته باشند.
سرپرست فرمانداری زرندیه نیز در این نشست گفت: شورای آموزش و پرورش به عنوان بازوان توانمند در راستای توسعه فرهنگ تعلیم و تربیت فعال شده که اعضای آن باید نهایت کوشش را در اجرای مصوبات داشته باشند.
جعفر نخستین اظهار کرد: شهرداران باید برگزاری نشست ها با انجمن اولیا و مربیان و مدیران مدارس را با هدف حل مشکلات مدارس و برطرف کردن کاستی ها در اولویت قرار دهند.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان زرندیه نیز گفت: همدلی و همراهی مسئولان و ادارات در اجرای مصوبات شورا می تواند زمینه تحقق اهداف بلند و مهم نظام تعلیم وتربیت را فراهم سازد.
محمد علی یوسفی اضافه کرد: اداره آموزش وپرورش این آمادگی را دارد که مدارس بلا استفاده را به عنوان اماکن استیجاری به ادارات و شهرداری ها با هدف اجرای برنامه های خود واگذار کند تا مبلغ حاصل از آن، در بخش های مختلف آموزش وپرورش هزینه شود.
تشریح برنامه های برگزاری هفته معلم، برگزاری جشن ستارگان ویژه دانش آموزان ممتاز شهرستانی و استانی، آسفالت مدارس توسط شهرداری ها تا 15اردیبهشت از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.
شهرستان زرندیه با مرکز شهر مامونیه دارای 10 هزار و 500 دانش آموز می باشد که در 145 کلاس به تحصیل مشغول هستند.
6013/4896خبرنگا ر: حمید فرقانی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.