به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری روز سه شنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر آشتیان و جمعی از مردم این شهرستان که نسبت به وضعیت حقابه چشمه فصلی معجزه اعتراض داشتند، افزود: چند مدتی است که وضعیت حقابه چشمه معجزه برخی نارضایتی ها را ایجاد کرده و مسئولان ارشد اجرایی استان و حوزه قضایی باید با قاطعیت و بر مبنای قانون تعیین تکلیف کنند.
وی توضیح داد: حق مردم در تمامی زمینه ها در اولویت امور است و و مسئولان باید با مداخله هدفمند و مبتنی بر مستندات قانونی قبل از عمیق شدن نارضایتی ها به مساله خاتمه دهند.
امام جمعه آشتیان خاطرنشان کرد: در خصوص حقابه چشمه آشتیان هر کس که خلاف قانون عمل کرده باید متوقف شود و حمایت قانونی به نفع صاحبان حق اعمال شود.
حجت الاسلام نیشابوری قول مساعد داد: پیگیری لازم را در زمینه روشن شدن مساله آب کوه آشتیان با مسئولان ذیربط انجام دهد.
وی در بخشی از سخنانش با تبریک سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر بیان کرد: آن حضرت خدامحوری جدیت در کار و تلاش ، پاکدامنی عدالت محوری را اصل زندگی موفق می دانستند و باید در این راستا رهروی راستین آن امام همام باشیم.
رئیس شورای شهر آشتیان نیز در این دیدار گفت: موضوع سهم حقابه چشمه معجزه از گذشته محل اختلاف بین آشتیان و گرکان بوده اما با پیگیری ها و مستندات موجود انحراف وضعیت آب موجب خشکی منطقه و سدها و قنوات است و باید برابر قانون عمل شود.
محمد عظیمی افزود: در مذاکرات و نشست هایی که با مسئولان جهاد کشاورزی، شوراهای اسلامی استان و سایر مقامات بوده هنوز نتایج موثر حاصل نشده و انتظار است که در این راستا با جدیت و قاطعیت ورود شود.
6013/3017/خبرنگار:مصطفی مجللی نسب***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.