به گزارش ایرنا، محمود زمانی قمی عصر سه شنبه در آیین دیدار با جانباز 70 درصد نادر محمدی در اراک، افزود: جانبازان هشت سال دفاع مقدس با تاسی به حضرت ابوالفضل (ع) در راه اعتلای نظام اسلامی گام برداشته اند و این قشر از جامعه برای آحاد ملت ایران اسلامی الگوی همیشگی هستند.
وی ادامه داد: تکریم جانبازان سرفراز جنگ تحمیلی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران یک وظیفه دینی، ملی و انقلابی است و ملت ایران باید همواره قدردان این عزیزان باشند.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان مرکزی اظهار کرد: جانبازان سرافراز جنگ تحمیلی سند عینی فداکاری ملت ایران به عنوان اسوه و نمونه های بارز از صبر و استقامت در سال های دفاع مقدس هستند که درس فداکاری و ایثار را به جامعه اسلامی آموختند.
وی تاکید کرد: آحاد ملت ایران اسلامی به خصوص مسئولان بدانند که اگر جانفشانی و فداکاری جانبازان و شهدا نبود عظمت و اقتدار امروز ایران زمین نیز خلق نمی شد بنابراین تکریم و رسیدگی به مشکلات این قشر از جامعه باید در دستور کار مردم و مسئولان قرار گیرد.
جانباز نادر محمدی متولد سال 1353 در اراک است که در سال 1373 در منطقه عملیاتی جنوب کشور در اثر برخورد با مین از نواحی هر دو دست و یک چشم به درجه رفیع جانبازی 70 درصد نائل آمد.
استان مرکزی 12 هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.