به گزارش ایرنا، این دیدار با قضاوت رضا مهدوی به عنوان داور وسط در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار شد.
تیم آلومینیوم اراک با ترکیب میررسول حسینی، محمد آشتیانی، ابوالفضل قربانی، حسین احمد لو، حامد بصیری، امین پور علی، میلاد احمدی، هادی شکوری، محمد علی اکبرخواه، اویس کرد جهان و روح الله عرب وارد زمین شد.
تیم راه آهن تهران نیز در سمت دیگر میدان با ترکیب وحید عزیزی، بهمن شیروانی، اتابک نمازی، محمد شاه محمدی، حکمت فولاد پور، هادی ایمانی، سیامک درگاهی، واحد بخشی، داود جمشیدی، بابک مرادی و سجاد جوادی پا به زمین گذاشتند.
تا دقیقه 15 این دیدار تیم آلومینیوم اراک نسبت به راه آهن تهران حملات هجومی بیشتری داشت تا اینکه محمد علی اکبرخواه توانست اولین گل این دیدار را از روی پاس زیبای کاپیتان حامد بصیری وارد دروازه راه آهن کند.
در دقیقه 25 این بازی با خطای مدافع راه آهن روی روح الله عرب، آلومینیوم اراک صاحب ضربه ایستگاهی در موقعیتی مناسب شد که ضربه امید پورعلی را دروازه بان راه آهن با عکس العملی مناسب دفع کرد.
در همین دقایق به دنبال خطای راه آهن در محوطه جریمه اعلام ضربه پنالتی برای آلومینیوم اراک صورت گرفته که روح الله عرب، گل دوم را از روی نقطه پنالتیوارد دروازه حریف کرد.
در ادامه نیمه نخست بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم آلومینیوم اراک پایان یافت.
بازیکنان راه آهن تهران از دقایق اول نیمه دوم حملات خود را به سمت دروازه حریف شدت بخشیدند تا اینکه هادی ایمانی موفق شد در دقیقه 58 از روی ضربه ایستگاهی توپ را وارد دروازه آلومینیوم کند.
ترکیب تیم آلومینیوم اراک در دقیقه 61 با تغییراتی همراه شد و حسین مددی جایگزین حسین احمدلو شد اما این بازیکن پس سه دقیقه بازی در زمین از داور وسط کارت زرد دریافت کرد.
در دقیقه 73 این بازی تعویض دوم در ترکیب تیم آلومینیوم اراک صورت گرفته و حامد بصیری از زمین خارج و رضا سلیمانی وارد زمین شد.
بازی بین دو تیم تا دقیقه 78 با روند آرامی پیش رفت تا اینکه با جابه جایی فخرالدین قلی زاده به جای سجاد جوادی تغییری در تیم راه آهن تهران رخ داد.
در دقیقه 80 یاران راه آهن با نفرات بیشتری حملات خود را به سوی دروازه آلومینیوم آغاز کردند.
کارت زرد دیگر این بازی در دقیه 81 نصیب روح الله عرب بازیکن آلومینیوم اراک شد و در دقیقه 83 در ادامه این بازی تغییر دیگری برای تیم راه آهن تهران با تعویض علی امین الدعایی به جای سیامک درگاهی صورت گرفت.
آخرین تعویض تیم آلومینیوم اراک در دقیقه 88 انجام شد که در این تغییر روح الله عرب از زمین خارج و مهدی خلج جایگزین آن شد.
وقت اضافه نیمه دوم نیز چهار دقیقه اعلام شد اما در این دقایق نیز هیچ گلی وارد دروازه های 2 تیم نشد و بازی با نتیجه 2 بر یک به نفع تیم آلومینیوم اراک پایان یافت.
تیم آلومینیوم اراک با کسب سه امتیاز این دیدار در جایگاه 10 جدول رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفت.
تیم آلومینیوم اراک هفته آینده میهمان تیم اکسین البرز در کرج است.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.