آیین بزرگداشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی (ره) با حضور یاسر هاشمی رفسنجانی در ساعت 14 در دانشکده فنی و مهندسی (سالن شهید چمران) برگزار می شود.
آیین بزرگداشت یازدهمین سالروز تدفین شهید علی امینی و شهدای جاوید الاثر در دانشگاه آزاد اسلامی اراک در ساعت 9:30 در تالار آیت الله هاشمی این دانشگاه انجام می شود.
مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با دیدار 2 تیم آلومینیوم اراک و راه آهن تهران در ساعت 14:30 در ورزشگاه امام خمینی (ره)، لیگ برتر بسکتبال با دیدار 2 تیم شهرداری اراک و پالایش نفت آبادان در ساعت 16 در ورزشگاه امام خمینی (ره) و دومین فستیوال بوکس نوجوانان کشور (گرامیداشت شهدای ورزشکار هیات بوکس استان مرکزی) در خانه بوکس مجموعه شهدای پنجم مرداد اراک از جمله رویدادهای ورزشی امروز استان مرکزی است.
نشست صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک در ساعت 15 در این محل نیز دایر است.
نشست شورای مسکن استان مرکزی در ساعت 8:30 در سالن جلسات حوزه عمرانی استانداری مرکزی برگزار می شود.
آیین گشایش نوانمایش (حرامیان در احرام) به مناسبت ایام شهادت بانوی دو سرا فاطمه زهرا (س) در ساعت 16:30 در کانون امام علی (ع) برگزار می شود.
آیین گشایش کتابخانه خیر ساز قلمچی در ساعت 10 صبح در خیابان فرهنگ شهرستان ساوه نیز انجام می شود.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33663330 و 33664925 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند و یا به شماره نمابر 33662220 ارسال کنند.
مشروح این رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، امروز بر روی سایت ایرنا استان به آدرس http://www.irna.ir/markazi منتشر خواهد شد.
۷۱۱۴/۶۰۱۳/ خبرنگار: شیما کریمی*** انتشاردهنده: مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.