شهردار خمین از جمع آوری سه هزار تن پسماند عمرانی و ساختمانی از معابر این خبر داد.

شهردار خمین گفت: سه هزار و ۱۶۰ تن پسماند عمرانی و ساختمانی بهار امسال از معابر این شهر جمع‌آوری شد.

به گزارش جماران، ابوالفضل مرتضیان افزود: ۴۵ تن زباله  به صورت روزانه در محدوده شهری خمین جمع‌آوری و پس از انتقال به واحد بازیافت این شهردر منطقه حسن فلک پردازش و به صورت بهداشتی  دفن می‌شود.

وی بیان کرد: نظافت معابر و شستشوی کلیه اماکن عمومی خیابان‌ها، جداول و کانال‌های سطح شهر به‌صورت روزانه و مستمر انجام می‌شود.

شهردار خمین اظهار داشت: ۸۳ قلاده سگ ولگرد در سه ماهه نخست امسال در خمین زنده‌گیری شده است.

مرتضیان ادامه داد: ۳۰ عدد سطل زباله مکانیزه  بهار سال جاری در خمین خریداری و نصب شده است و تمام این  سطل‌ها از سوی  خدمات شهری کدگذاری شده‌ است.

شهردار خمین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز و توسعه کیفی پارک‌های محله‌ای گفت: بیش از پنج هزار گلدان گل رز و گل فصلی و بیش از یک‌هزار اصله نهال در پارک‌های محله‌ای کاشته شده است.

مرتضیان افزود: توسعه پارک‌های محله‌ای به ویژه در محلات کمتر برخوردار خمین و خرید وسایل بازی برای بوستان‌های  نیلوفر، بابااحمد، شهید بهشتی،شهرک نیروی انتظامی وترافیک از اقدامات شهرداری این شهر در سه ماهه نخست امسال است.

وی بیان کرد: ایجاد زمین فوتبال در بوستان لاله، فضیلت و اصلاح زمین فوتبال بوستان شهید بهشتی از دیگر فعالیت‌های خدمات شهری برای توسعه پارک‌های محله‌ای است.

شهردار خمین از آغاز دوباره پاکسازی و ضدعفونی خیابان‌های این شهر به‌دلیل موج دوم شیوع ویروس کرونا خبر داد و اظهار داشت: به‌منظور فرهنگ‌سازی و ترغیب مردم به استفاده از ماسک، تصاویر استفاده از ماسک روی سطل‌های زباله در سطح شهر طراحی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.