معاون مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی از تخصیص 700 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت شهرک های صنعتی این استان خبر داد.

معاون مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار امسال از منابع داخلی برای توسعه زیرساخت‌ شهرک‌های صنعتی استان تخصیص یافت.

به گزارش جماران، محمدصادق قائمی روز شنبه در نشست بررسی تامین آب شهرک صنعتی خمین و ناحیه صنعتی شهابیه از توابع این شهرستان، افزود: اجرای عملیات زیرساختی برای شهرک‌های صنعتی استان که واحدهای صنعتی از آن‌ها استقبال بیشتری دارد، محور برنامه‌های این نهاد در سال جاری است.

وی بیان کرد: شهرک صنعتی خمین با یک‌هزار و ۳۷ هکتار مساحت به ۲۳۰ لیتر آب در ثانیه نیاز دارد و به‌دلیل مشکلاتی که در واگذار شدن بخشی از این شهرک وجود دارد، این میزان آب مورد نیازتخصیص نیافته است.

معاون مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی ادامه داد: پیش‌بینی می شود شهرک صنعتی خمین در سال آینده با مشکل تامین آب برای واحدهای صنعتی فعال در این شهرک مواجه شود.

قائمی با اشاره به هزینه بالای ایجاد خط انتقال آب از سد کوچری برای شهرک صنعتی خمین گفت: خریداری چاه آب کشاورزی و تغییر کاربری آن می‌تواند مشکلات حوزه آب را در این شهرک کاهش دهد.

وی یادآور شد: ۲۵ لیتر آب مورد نیاز واحدهای صنعتی فعال در ناحیه صنعتی روستای شهابیه  از توابع خمین نیز از سد کوچری تامین می شود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.