سید «علی آقازاده» شامگاه دوشنبه در دیدار با اعضای هیات نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی افزود: این استان یکی از استان‌های موفق در برگزاری انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی بود و شکایتی از عوامل برگزار کننده گزارش نشد.
وی تصریح کرد: تجربیات انتخابات دوم اسفندماه پارسال فهرست‌بندی و مستندسازی شده و بی شک در انتخابات آینده مورد استفاده کارگزاران قرار خواهد گرفت.
رییس هیات بازرسی و نظارت بر انتخابات استان مرکزی گفت: مجموعه مدیریت این استان در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موفق عمل کرد.

حجت‌الاسلام «امید رضا مبارک آبادی» افزود: هماهنگی برون‌دستگاهی در این استان انتخاباتی بی نقص و در عین حال قانونی رقم زد.

وی ادامه داد: همدلی، وفاق و نیات خیر تمامی اعضای ستاد انتخابات استان مرکزی در برگزاری این فرآیند ملی مشهود بود و این سرمایه ارزشمند باید در دوره‌های بعدی نیز حفظ شود.

رییس هیات بازرسی و نظارت بر انتخابات استان مرکزی اطهار داشت: مجموعه مدیریت استان در انتخابات دوم اسفند پارسال بدون جهت گیری‌های سیاسی فضای رقابتی ارزشمندی ایجاد کرد و باید قدردان این روحیه انقلابی بود.

حجت‌الاسلام مبارک‌آبادی از مدیریت ارشد استان مرکزی در مقابله با گسترش ویروس کرونا نیز تقدیر کرد و گفت: تعطیل کردن بازارها و مجتمع‌های تجاری نقش مهمی در کنترل این ویروس داشت و بدون شک همین مدیریت، مهار زودهنگام کرونا در استان را به دنبال خواهد داشت‌.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.