‍«مسعود آقازیارتی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه محل حادثه خارج از محدوده شهری بود، پس از هماهنگی‌های لازم بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره یک (شهید نظری) واقع در کوی مصطفی خمینی اراک به این محل اعزام شد.

وی ادامه داد: خانواده این شخص، با تاریک شدن هوا و پاسخ ندادن این فرد به تلفن همراه خود، اقدام به جستجو برای پیداکردن او می‌کنند که خودوری او را در اطراف یک گاوداری در بیرون از روستا پیدا کرده و با مشاهده چاه در آن حوالی، متوجه سقوط وی در عمق چاه می‌شوند.

آقازیارتی اظهار داشت: به علت کمبود تجهیزات آتش‌نشانی فرمهین، این عملیات به اراک واگذار شد و آتش‌نشانان اعزامی با توجه به احتمال ریزش دیواره چاه، ابتدا ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند و سپس با قرار دادن سه پایه نجات بر روی دهنه چاه، وارد آن شدند.

وی گفت: در این چاه حدود یک و نیم متر نیز آب وجو داشت که آتش‌نشانان تدابیر لازم امنیتی را به کارگرفتند و موفق شدند پس از یک عملیات ۲ ساعته، این فرد که ساعات زیادی از زمان سقوطش به چاه گذشته بود را زنده بیرون آورند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک افزود: این مرد پس از خروج از چاه در اختیار عوامل اورژانس قرارگرفت و به بیمارستان منتقل شد.

فراهان از توابع استان مرکزی است و در این منطقه حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.