به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کامیار چهری اظهار کرد: در روزهای اخیر چند نفر از شهروندان مسن و کم سواد اراکی با مراجعه به پلیس آگاهی استان اعلام داشتند که فردی تحت عنوان مأمور اداره بهداشت و کمیته امداد خمینی (ره) به بهانه کمک به نیازمندان، با دریافت کارت بانکی و نیز وجه نقد از آن‌ها کلاهبرداری کرده است.

وی ادامه داد: بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت و آنان در تحقیقات خود دریافتند که فرد مورد نظر بیشتر طعمه‌های کلاهبرداری خود را از بین افراد مسن و کم سواد انتخاب می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: با اتمام تحقیقات فنی مأموران، سرانجام متهم مورد نظر شناسایی و در عملیاتی حین کلاهبرداری از یکی از شهروندان اراکی دستگیر شد.

سرهنگ چهری خاطر نشان کرد: با مواجهه حضوری شاکیان پرونده و ارائه اسناد و مدارک، متهم به کلاهبرداری از شهروندان اراکی تحت عنوان مأمور ادارات دولتی اعتراف و بیان کرد که با شناسایی افراد مسن و کم سواد و سوء استفاده از حس انسان دوستی و جلب اعتمادشان، در یک فرصت مناسب با مراجعه به افراد مورد نظر و گرفتن وجه نقد و یا کارت بانکی و واریز موجودی داخل آن به حساب خود، از آن‌ها کلاهبرداری کرده است.

وی گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و سرانجام با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.