«محمد نجفی» روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: تعداد ۳۰ سبد کالا به ارزش ۶۰ میلیون ریال نیز در بین بیماران مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در محلات توزیع شد.
وی اظهار داشت: مردم محلات پارسال سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و کالایی برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند که ۵۰۰ میلیون ریال از سهمیه شهرستان در جمع‌آوری کمکهای مردمی برای بازسازی عتبات بیشتر است.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات محلات ادامه داد: بیش ازیک میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال از این کمک‌ها به صورت نقدی ویک میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال سنگ نما و تزئینی از صنعتگران این شهرستان به صورت غیرنقدی جمع‌آوری شدهاست.
نجفی گفت: این شهرستان در شاخص‌های ستاد مرکزی برای چندمین سال متوالی در کمک به بازسازی عتبات عالیات رتبه نخست کشور را کسب کرد.
وی یادآور شد: سرانه هر نفر جمعیت این شهرستان برای کمک به بازسازی عتبات عالیات ۶۸ هزار ریال است که بالاترین مقدار در کشور است.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات محلات بیان کرد: ۶۰۰ ستون سنگی پارسال در این شهرستان ساخته و به منظور عملیات بازسازی صحن حضرت زهرا (س) به نجف اشراف ارسال شد.
نجفی ادامه داد: تعهد شهرستان محلات برای ساخت ستون مرمر برای بازسازی صحن حضرت زهرا (س) پایان یافت و ستون‌های ارسالی شامل سرستون، رینگ ستون و میله ستون تولید شده در کارگاه فرآوری سنگ این شهرستان است که با استفاده از سنگ کوپ مرمر سفید از معادن استان کرمان و آذرشهر ساخته شده است.
شهرستان محلات از توابع استان مرکزی ۵۵ هزار نفر جمعیت دارد و قطب تولید سنگ نمای کشور محسوب می‌شود.
تاکنون یک‌هزار و ۴۶۸ نفر در استان مرکزی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۱۳۹ نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.