به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اکرمی صبح جمعه در مراسم گرامیداشت روز ارتش در اراک اظهار داشت: خداوند را شاکریم که به ملت بزرگ ایران، جوانان برومندی را عطا کرد تا جهانیان ببینند و بدانند که جوانان غیور ایران اسلامی در ارتش در تمام اعصار ایثارگرانه از منافع ملی کشور دفاع و د ر راه آرمان‌های این مردم و انقلاب جانفشانی کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: همانطور که در پیام رئیس جمهور در آغاز سال نیز آشکار بود، امسال سال ویژه ای را تجربه می‌کنیم و امسال برگ دیگری از تحرک، توانمندی، شادابی و ایثار ارتش را به چشم خود می‌بینیم.

اکرمی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی امسال همپای سایر مردم و به ویژه کادر بهداشت و درمان کشور ایستاده اند و از تمامی توان و ظرفیت خود استفاده می‌کنند تا بتوانند سلامتی را برای مردم سرزمینمان و سایر ملل به ارمغان بیاورند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: فلسفه وجودی ارتش جمهوری اسلامی خدمت است و امسال بیش از همیشه این خدمت گذاری آشکار و نمایان شده است.

وی ادامه داد: امروز شرایط جهان به دلیل شیوع کرونا به گونه‌ای است که رفتار ما به نحوی دیگر رقم می‌خورد و از دلاور مردان ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و مجموعه نیروهای مسلح قدردانی می‌کنیم که جانانه وارد عرصه و میدان خدمت شدند و از هیچ کوششی در این راستا فروگذار نکردند و توان خود را برای خدمتی دیگر به مردم به میدان آوردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی عنوان کرد: امید است در سایه عنایات الهی و ائمه بزرگوار این ویروس منحوس را شکست دهیم و جامعه ما بار دیگر روی سلامت و بهروزی کامل را به خود ببیند. همه کسانی که نام مقدس ارتش جمهوری اسلامی زیبنده آنها است بدانند که مردم قدردان زحمات آنها هستند.

اکرمی اضافه کرد: از روزهای اولی که به سبب شیوع کرونا، قرارگاه پدافند زیستی استان آغا ز به کار کرد، نیروهای مسلح یک پایه مهم این قرارگاه بودند و توان خود را بر خدمت رسانی حداکثری به مردم این استان قرار دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.