امید محترمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: بسته‌های معیشتی سپاه روح‌الله بین ساکنان مناطق حاشیه نشین، کارگران روزمزد، اصنافی که باتعطیلی مواجه شدند و سایر نیازمندان توزیع شده است.
وی ادامه داد: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در سخنرانی نیمه شعبان رزمایش بزرگ کمک مومنانه در دستور کار سپاه و بسیج استان مرکزی قرار گرفت که ستادی بدین منظور تشکیل شد و بسیج سازندگی به عنوان دبیر این ستاد خدمت رسانی می‌کند.

مسوول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه مبتنی بر مبانی و آموزه‌های دینی یک الگوسازی کامل در بین آحاد مختلف جامعه با هدف کمک به یکدیگر است که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن بخش‌هایی از جامعه اجرا می شود.

محترمی اضافه کرد: مرحله اول این رزمایش در استان مرکزی از نیمه شعبان با رمز یاصاحب الزمان(عج) شروع شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

محترمی بیان کرد: برای جمع آوری کمک‌های نقدی در استان مرکزی یک حساب مشترک ایجاد شده که عنوان حساب خدمت‌رسانی نام گرفته و شماره حساب مشترک(بانک رسالت) برای جمع آوری کمک‌های مردمی بین نماینده محترم ولی فقیه،استانداری مرکزی و سپاه روح الله ایجاد شده و خیران و آحاد مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۶۰۰۰۰۰۶ و شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۰۵۵۱۶۱۸۲۳ و شماره حساب شبا IR۱۵۰۷۰۰۰۰۱۰۰۰۲۱۶۰۰۰۰۰۶۰۰۱ واریز کنند. 

۴۵۰ گروه جهادی در استان مرکزی سازماندهی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.