محمد حسن حسین بیگی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تکمیل این خبر اظهار داشت: رقم بدهی این زندانیان بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان بود که نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان آن (۴۴ درصد) با دعوت از شکایت کنندگان بخشیده شد.

وی افزود: نزدیک به ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بابت اعسار زندانیان پذیرفته شده و نیز مبالغی توسط مددجویان برای پرداخت مطالبات شاکیانشان تأمین شده است و توانستیم برای حل پرونده‌های آن‌ها ورود پیدا کنیم.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد استان مرکزی افزود: بالغ بر دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل تسهیلات بانکی و مبالغی نیز از سوی صندوق تأمین خسارت بدنه بیمه برای کمک به آزادی محکومین جرایم غیر عمد استان مرکزی پرداخت شده‌است.

بیگی عنوان کرد: در مجموع بالغ بر دو میلیارد و دویست میلیون تومان نیز به صورت بلاعوض بابت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان پرداخت شده است.

وی گفت: با توجه به رقم کلی بدهی ۱۵۵ محکوم جرایم غیر عمد استان و پرداخت آن در قالب عفو و گذشت، پذیرش اعسار، تسهیلات بانکی و مبالغ بلاعوض می‌توان گفت به طور میانگین بابت آزادی هر زندانی مبلغ ۳۱ میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد استان مرکزی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۷۷ محکوم جرایم غیر عمد در زندان‌های استان مرکزی به سر می‌برند و همچنان منتظر مساعدت خیرین هستند.

بیگی بیان کرد: خیرین و مردم می‌توانند از طریق شماره حساب جاری ۰۲۱۶۲۶۸۶۸۷۰۰۱ نزد بانک ملی ایران به نام نمایندگی ستاد دیه استان مرکزی نسبت به پرداخت کمک‌های نقدی خود برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد استان مرکزی اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.