«امید محترمی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی باعث شد، نیروهای مردمی بسیج نقاط مختلف این استان وارد میدان شده و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود در راستای شکست این ویروس نقش‌آفرینی می‌کنند. 

وی ادامه داد: اولین چالش اجتماعی بعد از شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی کمبود ماسک به خصوص در نقاط حاشیه‌ای استان بود که نیروهای بسیج مردمی وارد میدان شدند و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی اقدام به راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک کردند و از روز اول روزانه بیش از ۵۰ هزار عدد ماسک تولید و ودر نقاط مختلف استان و مراکز پزشکی توزیع کردند.

مسوول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: هم اکنون ۲۷ کارگاه تولید ماسک در نقاط مختلف این استان فعال شده و بیش از پنج هزار بسجی جهادگر در این کارگاه‌ها فعالیت می‌کنند و روزانه بیش از ۱۸ هزار عدد ماسک در این کارگاه‌ها تولید و توزیع می‌شود. 

محترمی بیان کرد: ۱۳۰ گروه جهادی در میدان شکست کرونا استان مرکزی فعالیت می‌کنند و تا کنون بیش از ۷۰ هزار بسته بهداشتی و ضد عفونی در نقاط محروم و آسیب‌پذیر استان توزیع کرده‌ند.

وی ضدعفونی کردن و گندزدایی معابر، مراکز خرید، پایگاه‌های بسیج نقاط مختلف استان و برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی برای خدمات رسانی هر چه بهتر بسیجان به اقشار مختلف مردم از دیگر اقدامات بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی در میدان شکست ویروس کرونا است.

بر اساس آخرین آمار ۶۸۰ نفر در استان مرکزی به ویروس کرونا مبتلا شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.