«جمشید زند» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تمامی اتحادیه‌های صنفی استان برابر تصمیم مراجع ذیصلاح از ٢٥ اسفند ماه تعطیل هستند اما کمیسیون‌های شکایات و بازرسی فعالیت خود را ادامه می‌دهند و به شکایات و بازرسی‌ها برای جلوگیری از احجاف به مردم ادامه خواهد داشت.

رییس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: تصمیم تعطیلی اتحادیه‌ها با هدف جلوگیری از تردد مردم در خیابان‌ها و اماکن عمومی و ماندن برای شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا اتخاذ شده است.

زند افزود: شیوع ویروس کرونا در هفته‌های اخیر مشکلات عدیده‌ای برای اصناف به‌وجود آورده و  انتظار می‌رود مسئولان و مردم تا رفع کامل بیماری کرونا با اصناف همکاری کنند.

وی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا رکود در فعالیت بسیاری از صنوف این استان ایجاد کرده است، ادامه داد: در مقطع کنونی سلامتی مردم از هر چیز دیگری مهم‌تر است و همه باید با همکاری و همدلی برای گذر از این بحران تلاش کنند.

۵۷ هزار صنف مختلف زیر نظر۱۷۳ اتحادیه صنفی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت دارند.

۱۲۲ بیمار بهبود یافته کووید ۱۹ از مراکز درمانی استان مرکزی ترخیص و ۶۸ بیمار نیز در قرنطینه خانگی مراحل درمانی را می‌گذرانند و آمار قطعی مبتلایان به ویروس کرونا در استان به ۵۸۳ نفر رسیده و تاکنون ۲۳ نفر در این استان بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.