به گزارش خبرنگار مهر، مهدی زندیه وکیلی روز سه شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: با توجه به طولانی بودن زمان تعطیلات پیش رو نحوه ارائه خدمات امداد و نجات و اداره کل راهداری مطرح است که آمادگی لازم این دستگاه‌ها برای ارائه خدمات وجود دارد.

وی ادامه داد: در پایان اسفند ماه و فروردین ماه سال جدید موج بارندگی را شاهد خواهیم بود و از سوی دیگر مسیرهای استان جزو مسیرهای اصلی کشور بوده که تردد در آن برقرار است و باید دستگاه‌های ذی ربط با توجه به شیوع کرونا و تبعات ناشی از آن، از آمادگی و هماهنگی لازم برخوردار باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی افزود: ما به عنوان دبیرخانه ستاد مدیریت بحران استان در راستای هماهنگی‌های این حوزه اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

زندیه وکیلی گفت: در نوروز امسال پذیرای مهمانانی که مقصد خود را استان مرکزی انتخاب کردند، نیستیم و از طرفی امکان سفر هم استانی‌ها به سایر استان‌ها نیز فراهم نخواهد بود که باید در این راستا محدودیت‌های حوزه حمل و نقل اعمال شود و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هماهنگی لازم را در این حوزه انجام دهد.

وی در ارتباط با مبادی ورودی استان گفت: مسیرهای ورودی منتهی به شهرستان‌های دلیجان، محلات و اراک در مجاورت مسیرهای ترانزیتی قرار دارد و تردد در آن برقرار است و باید با هماهنگی پلیس در این ایام عبور مسافرین از مسیرهای ورودی استان محدود شود و در عوض از مسیرهای کنار گذر عبور کنند و مسیر را ادامه دهند. در صورت نیاز نیز ارائه هرگونه خدمات از راهداری، بهداشت و درمان برای آن‌ها وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.