به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان مرکزی، سرهنگ «امیر مختاری» افزود: در پی اعلام گزارش‌های مردمی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر احتکار تعدادی اقلام بهداشتی در انباری واقع در یکی از محله‌های شهرستان اراک، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی بیان کرد: با شناسایی این محل و در هماهنگی با مقام قضایی، از این محل ۶ هزار عدد ماسک، سه هزار عدد پد الکلی و دستگاه تاریخ زن غیرمجاز کشف و ضبط شد.
 

پلیس آگاهی استان مرکزی با گران فروشان و محتکران اقلام بهداشتی برخورد جدی می‌کند

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز گفت: برنامه‌ریزی عملیاتی این پلیس برای برخورد با گران‌فروشان و احتکارکنندگان ماسک‌های بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده در این استان انجام شده و شهروندان در صورت داشتن هرگونه اطلاعات، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

سرهنگ سید «نورالدین حسینی» افزود: پس از تایید شیوع ویروس کرونا در کشور در بررسی‌های میدانی انجام شده مشخص شد قیمت ماسک های بهداشتی، مواد ضدعفونی‌کننده و سایر تجهیزات پزشکی و بهداشتی موردنیاز برای پیشگیری و مقابله با این ویروس به چند برابر قیمت معمول افزایش پیدا کرده و برخی افراد سودجو اقدام به احتکار و عرضه نکردن این کالاها کرده‌اند.
وی بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده برخورد قانونی و قاطع با این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفته است و طرح عملیاتی ویژه‌ای با همکاری دیگر دستگاههای مسوول برای برخورد با محتکران و گران فروشی اقلام بهداشتی آغاز شده است.
 

کشف ۲۲ تن روغن احتکار شده از یک روستا در اراک 
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ۲۲ تن روغن احتکار شده از یک انباری واقع در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی و کشف شد.

سرهنگ "محمود خلجی" افزود: در پی اعلام گزارشی به پلیس استان در خصوص اینکه فردی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان اراک اقدام به احتکار کالاهای اساسی کرده است، موضوع برای انجام تحقیقات لازم در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: با همکاری انجام شده با کارشناسان اداره سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، این انبار شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی مورد بازرسی قرار گرفت که از این انبار چهار هزار و ۳۶۵ حلب روغن جامد پنج کیلویی به ارزش حدود یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال کشف شد و این انبار مهر و موم و در این خصوص یک نفر دستگیر شد.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.