به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا قویدل با اعلام خبر فوق اظهار کرد: این فرد به اتهام اختلاس توأم با جعل سند به ۷ سال حبس، انفصال دائم از خدمت و جزای نقدی معادل ۲ برابر مبلغ اختلاس به میزان ۵۶۰ میلیون ریال محکوم شد.

وی افزود: وجوه اختلاس شده توسط این فرد به حساب شهرداری بازگردانده شده است.

رئیس دادگستری شهرستان زرندیه خاطرنشان کرد: از دیگر جرایم این فرد اهمال در اجرای وظایف قانونی و تضییع اموال عمومی به میزان ۵ هزار و ۳۴۳ میلیون و ۱۵۴ هزار ریال بوده که به ۷۴ ضربه شلاق محکوم و این مبلغ نیز جبران نشده است.

قویدل ادامه داد: در اجرای ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی پس از قطعیت حکم، مجازات اشد اجرا می‌شود که برای این فرد جرم مربوط به اختلاس از جمله ۷ سال حبس، جزای نقدی و انفصال دائم از خدمت است.

وی بیان کرد: این فرد متخلف حقوق دولتی کارکنان شهرداری را به حساب صندوقی واریز کرده و برای فرار کردن از بار بدهی و دیون بانکی، کارمندان حقوقشان را از این صندوق دریافت می‌کردند.

رئیس دادگستری شهرستان زرندیه افزود: این فرد همچنین به پیمانکاران شهرداری اضافه پرداخت داشته و از این طریق اموال عمومی تضییع شده است.

قویدل تصریح کرد: از سربازان گمنام اطلاعات سپاه زرندیه قدردانی ویژه داریم چراکه در کشف جرایم مربوط به اموال عمومی به دادگستری کمک کرده و برای سربلندی کشور تلاش می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.