«سعید فرخی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: هیج تخلف تاثیرگذار در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی گزارش نشده و امید می‌رود در ساعات باقی‌مانده از مهلت رای‌گیری باهمکاری هوادارن نامزدها و مردم نظم و آرامش موجود تداوم یابد.

وی ادامه داد: برخی شنیده‌ها و گزارش‌ها به هیات بازرسی انتخابات استان مرکزی ارایه شده که در دست بررسی است و در صورت لزوم اقدامات قانونی صورت می‌گیرد.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان مرکزی گفت: ۷۹۷ بازرس ستاد انتخابات استان مرکزی و ۱۹ بازرس ویژه وزارت کشور در این دوره از رقابت‌عا وظیفه نظارت بر فرآیند انتخابات یازدهم مجلس را در استان  برعهده دارند.

فرخی افزود: با اتمام مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی باید هرگونه فرآیند تبلیغی متوقف شود اما گزارش‌هایی از تبلیغات پراکنده برخی هواداران نامزدهای در استان مرکزی در فضای مجازی واصل شده که این مهم برابر قانون پیگیری و در صورت اثبات تخلف برخورد خواهد شد.

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که ۲ کرسی متعلق به حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب و پنج حوزه دیگر هرکدام یک نماینده به بهارستان می‌فرستند.

۱۴۴ نفر شامل  ۱۲۴ نامزد مرد و ۲۰ داوطلب زن در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان مرکزی برای حضور در خانه ملت با هم رقابت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.