« حسن قمری» روز دوشنبه در گفت گو با ایرنا افزود: ۱۵ نفر از نامزدهای انتخاباتی در این حوزه انتخابیه مرد و یک نفر زن است و تبلیغات آنان در فضای سالم، رقابتی و با نشاط در جریان است.

وی اظهار داشت: ۴۵ شعبه اخذ رای برای این دوره از انتخابات در حوزه فرعی محلات تدارک دیده شده و یک‌هزار عامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و پشتیبانی کار برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در این شهرستان بر عهده دارند.
فرماندار محلات خاطرنشان کرد: تدابیر لازم پشتیبانی و اجرایی و زیرساختی و فناوری برای انتخابات در محلات اندیشیده شده و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

قمری گفت: مردم همواره پای نظام ایستاده‌اند و همانطور که برخلاف جوسازی‌ها، بیشتر از سال‌های گذشته در این حماسه ملی حضور می‌یابند و با رای آگاهانه بار دیگر دشمن را مایوس می‌کنند.
وی افزود: حضور حداکثری و اصلح‌گزینی در انتخابات دشمنان نظام اسلامی را ضعیف و نابود می‌کند.
فرماندار محلات اظهار کرد:مجلس شورای اسلامی عصاره  ملت است و نامزد مورد نظر مردم باید ولایی، انقلابی و شجاع باشند چراکه که قوانینی که منتخبان مردم در مجلس تصویب می کنند برای چندین سال در کشور باید اجرا شود.
قمری گفت: مردم همیشه در صحنه ایران همانطور که روز تشییع پیکر سردار اسلام شهید سلیمانی سیلی محکمی بر دهان دشمنان کوبیدنددر انتخابات نیز با آرای خود بهترین شرایط را برای دور جدید رکن قانونگذاری مهیا می‌کنند.
حوزه  انتخابیه محلات و دلیجان یکی از ۶ حوزه انتخابیه استان مرکزی است که یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی را شامل می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.