«سعید فرخی» عصر سه‌شنبه در جمع مردم روستای رباط ترک دلیجان، افزود: بیش از ۲۴ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در طرح‌های اقتصادی دهه مبارک فجر استان مرکزی در سال جاری سرمایه‌گذاری شد که نسبت به سال گذشته ۷۰ درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: با وجود تمامی فشارهای اقتصادی و تحریم‌های دشمنان نظام اسلامی شاخص‌های اقتصادی استان مرکزی نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته که این نتیجه مقاومت و پایداری مردم همیشه در صحنه است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی بیان کرد: سال گذشته آمریکا به صورت یک‌طرفه از برجام خارج شد و با اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه سعی در نا امید کردن ملت ایران داشت اما با هدایت‌های مقام معظم رهبری، مقاومت ملت و فعالیت گسترده فعالان اقتصادی تحریم‌ها نه تنها صدمه‌ای به ما نزد بلکه بسیاری از واحدهای صنعتی فعال و میزان قابل توجهی سرمایه گذاری در استان جذب شد.
فرخی اظهار داشت: با وجود تمامی مشکلات اقتصادی مردم همچنان پای عهدی که با امام راحل و مقام معظم رهبری بسته‌اند با قدرت ایستاده‌اند و تا آخرین قطره خون خود از کیان ابن مرز و بوم صیانت می‌کند.
بهره‌برداری از مرکز خیریه نگهداری کودکان بی‌سرپرست، بهره‌برداری از یک مجموعه ورزشی و یک بوستان روستایی و طرح آبرسانی و اصلاح شبکه آب روستای رباط ترک از مهمترین طرح‌های عمرانی دلیجان بود که در چهارمین روز از دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

دلیجان با جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر در۱۵۰ کیلومتری جنوب شرقی اراک مرکز استان مرکزی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.