سید علی آقازاده روز یکشنبه در حاشیه سفر به دلیجان در جمع خبرنگاران گفت: بهره برداری از این طرح ها ۲۱۸ فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد می کند.
وی اظهار داشت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
استاندار استان مرکزی گفت: طرح‌های عمرانی بهره برداری شده در دلیجان شامل ۵۰ پروژه با سرمایه گذاری بیش از ۳۰۷ میلیارد و ۷۷۱ میلیون ریال و اقتصادی شامل ۱۰ پروژه با اعتبار ۳۹۴ میلیارد و ۷۰۸ میلیون ریال است.
 استاندار مرکزی در دومین روز از دهه مبارک فجر پس از حضور در شهرستان دلیجان به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدا ادای احترام کرد.
با حضور استاندار مرکزی یک واحد تولیدی سنگ بری نیز به بهره برداری رسید.
این شرکت توسط بخش خصوصی به مساحت ۶۶۰۰ متر مربع و زیر بنای ۱۶۰۰ متر مربع با اعتباری به مبلغ ۱۰۰میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
تولیدات این شرکت فرآوری انواع سنگ های ساختمانی با ظرفیت تولید ۲ هزار متر مربع در ماه است که بهره برداری از این واحد تولیدی اشتغال زایی ۱۴ نفر را به دنبال دارد.
مرکز نیکوکاری الغدیر شهرستان دلیجان از دیگر طرح هایی بود که با حضور استاندار مرکزی بهره برداری شد.
یک باب ایستگاه پمپاژ آب با ظرفیت ۱۸۰ لیتر بر ثانیه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال که محل تامین اعتبار آن از اعتبارات استانی- جاری بود، به بهره برداری رسید.
بهره برداری از کارخانه تولید شن و ماسه در قطب صنعتی راونج دلیجان از دیگر طرح های دومین روز از دهه مبارک فجر بود که با حضور استاندار مرکزی صورت گرفت.
محدوده معدنی این کارخانه ۵۰ هکتار و ۲۵ هزار متر مربع فضای کارخانه است.
اعتبار ساخت این واحد تولیدی ۶۵ میلیارد ریال از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی است.
در این واحد تولیدی شست و شوی ماسه و دانه بندی شن انجام می شود و ظرفیت تولیدی این واحد ۳۰۰ هزار تن در سال است که زمینه اشتغال ۱۰ نفر را به صورت مستقیم و ۷۰ نفر غیر مستقیم را به همراه دارد.
‏‪ سالن ورزشی برکت راهنمایی حجاب روستای راوه دلیجان با اعتبار پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال با زیربنای ۴۱۷ مترمربع و محوطه سازی ۴۶۶مترمربع افتتاح شد.
نمازخانه برکت دبستان شهدای راوه با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال با زیربنای ۱۴۸ مترمربع ، محوطه سازی ۴۰۰مترمربع و دیوارکشی و سردرب ۷۵مترمربع به بهره برداری رسید. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.