سرهنگ «ایرج کهریزی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حوادث بر اثر وقوع ۲ فقره سانحه رانندگی در مسیرهای نخجیروان به محلات و بوئین زهرا اتفاق افتاده است.

وی بیان کرد: حادثه جاده نخجیروان به محلات ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه شب بر اثر برخورد یک دستگاه پژو ۲۰۶ با عابر پیاده به وقوع پیوسته که در پی آن عابر پیاده به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: کارشناسان پلیس‌راه حاضر در صحنه، علت وقوع این حادثه را توجه نکردن راننده پژو ۲۰۶ به جلو گزارش کرده‌اند.

سرهنگ کهریزی اظهار داشت: حادثه دوم پنج بامداد امروز (دوشنبه) در اثر واژگونی یک دستگاه کامیون در جاده بوئین‌زهرا اتفاق افتاد که در این سانحه نیز راننده این خودرو جان خود را از دست داد.

وی، علت وقوع این حادثه رانندگی را خستگی و خواب‌آلودگی راننده کامیون اعلام کرد.

استان مرکزی رتبه چهارم تردد خودرو در جاده‌های کشور را داراست و در ۹ ماه امسال میزان تردد مسیرهای مختلف این استان ۱۷۱ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۸۲۲ مورد ثبت شده که به‌طور میانگین روزانه ۶۳۶ هزار و ۸۸۱ خودرو از جاده‌های استان مرکزی عبور کرده‌اند.

پیرمرد و پیرزن اراکی قربانی گاز گرفتگی

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: پیرمرد و پیرزن اراکی به علت گاز گرفتگی در منزل مسکونی خود جان باختند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ«محمود خلجی» افزود: گزارش فوت این افراد امروز از یک محله‌ اراک به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و تیم‌های امدادی و انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور تیم‌های امدادی و انتظامی در محل مشاهده شد این زن و مرد پیر در منزل مسکونی شان فوت شده‌اند که در بررسی های اولیه نشان از مرگشان گازگرفتگی بود.
این مقام انتظامی اضافه کرد: پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و مسئله در حال سپری شدن مراحل قانونی است.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.