مسوول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی در این آیین گفت: عملیات ساخت این طرح از اوایل خرداد ماه امسال از سوی بسیج سازندگی استان و ناحیه مقاومت بسیج خنداب و با مشارکت خیران در بیمارستان مهر این شهر آغاز  شد.  

«امید محترمی» افزود: مرکز دیالیز بیمارستان مهر خنداب با حمایت مجتمع آب سنگین، شبکه بهداشت خنداب، دانشگاه علوم پزشکی استان و بیش از ۳۰ گروه جهادی ساخته و خیران سلامت این شهرستان نیز بیش از یک‌میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای تکمیل این طرح اهدا کردند.

وی با بیان اینکه پیش از ساخت این مرکز بیماران دیالیزی خنداب به مرکز استان مراجعه می کردند، ادامه داد: هم اکنون مرکز دیالیز بیمارستان خنداب به سه دستگاه پیشرفته دیالیز مجهز شده است.

مسوول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: در مجموع بیش از ۴۰۰ طرح محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی با مشارکت ۴۷۰ گروه جهادی امسال در نقاط مختلف استان هدفگذاری شده که تعداد قابل توجهی از آنها بهره‌برداری و بقیه نیز تا آخر سال تکمیل می‌شود.  

محترمی افزود: ۴۵ کارگاه خانگی با هدف ایجاد اشتغال پایدار با پرداخت ۲۰ میلیارد ریال محل منابع اقتصاد مقاومتی سپاه روح‌الله استان مرکزی ایجاد شد که بیش از ۲۰۰ فرصت شغلی به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی سپاه روح الله استان مرکزی از پنج سال قبل آغاز شده است و در این مدت ۶۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در چهار هزار و ۶۵۰ عرصه پرداخت و بیش از ۹ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شد.

مسوول بسیج‌سازندگی سپاه‌ روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در بخش‌های پرورش دام سنگین، کاشت زعفران، صنایع دستی، پرورش مرغ بومی، پرورش قارچ، کشت گیاهان دارویی، پرورش شترمرغ، پرورش بلدرچین، داربستی کردن باغ‌های انگور، پرورش زنبور عسل، پرورش ماهی، محصولات گلخانه‌ای و صنایع تبدیلی به متقاضیان پرداخت شد.

شهرستان خنداب با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر در ۹۵ کیلومتری غرب اراک -مرکز استان مرکزی- واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.