«حمیدرضا سیفی» روز چهارشنبه در دیدار با استاندار مرکزی در اراک افزود: استان مرکزی از قطب‌های مهم صنعت و اقصاد ایران است و این ظرفیت مهم باید از منظر کسب و کار در نخستین همایش کارفرمایان کشور بررسی شود.

وی بیان کرد: برگزاری این همایش می‌تواند در رشد و شکوفایی صنعت این استان و تقویت دایره اثربخشی و بهبود مناسبات این حوزه بیانجامد.

دبیرکل کانون کارفرمایان کشور ادامه داد: بخش خصوصی کشور شامل اتاق بازرگانی، اتاق اصناف، اتاق تعاون و کانون مالی کارآفرینی است و اکنون ۳۱۰ تشکل اتاق بازرگانی،۱۳۶ اتحادیه اتاق اصناف،  ۴۴ اتحادیه اتاق تعاون و کانون مالی کارفرمایی بیش از سه هزار تشکل اقتصادی را شامل می‌شوند.

وی اظهار داشت: ۳۱ کانون مالی کارفرمایی نیز در کشور فعالیت دارد و باید از این ظرفیت‌ها نهایت بهره را در راستای افزایش کار و اشتغال برای رسیدن به توسعه هرچه بیشتر کشور برد.

استاندار مرکزی نیز در این نشست گفت: برگزاری نخستین همایش کارفرمایان کشور در این استان اقدامی ارزشمند است اما باید تلاش شود تا این همایش خروجی مطلوبی داشته باشد.

سید«علی آقازاده» افزود: استان مرکزی دارای سه هزار واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ است و در زمینه کارفرمایی برجسته با تجربه‌های خوبی را دارد.

وی بیان کرد: استانداری مرکزی حمایت‌های لازم را برای برگزاری این همایش صورت می‌دهد اما انتظار است در پایان نتیجه درخشانی برای استان مرکزی ودر مجموع کشور داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی نیز در این دیدار گفت: این همایش ازنظر محتوا و شکل برگزاری قابل اهمیت است.

«سعید فرخی» افزود: از نظر شکل برگزاری همایش هیچ مشکلی در استان مرکزی وجود ندارد و همه ظرفیت‌ها و توان برای بهترین شکل برگزاری آن به کار گرفته می‌شود.

وی بیان کرد:  واکاوی‌های لازم در خصوص محتوای برگزاری این همایش اهمیت زیادی دارد و باید با حساسیت به ان پرداخته شود.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است که با عنوان دومین قطب صنایع مادر تخصصی و قطب چهارم صنعت کشور شهرت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.