«عابد حقدادی» روز پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه، افزود: این مسابقات در ۲ بخش آقایان و بانوان از امروز به مدت ۲ روز با حضور ورزشکارانی از استان‌های کرمانشاه، همدان، ایلام، لرستان، خوزستان و مرکزی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات بومی و محلی جام خوشه‌چین در رشته‌های فوتسال، والیبال، طناب‌کشی، دوومیدانی، هفت‌سنگ و چوب‌کشی برگزار و آیین اختتامیه این رویداد ملی نیز عصر جمعه در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: مسابقات فوتسال مردان در سالن ۲ هزار نفری و والیبال زنان در سالن بانوان مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد، والیبال مردان در سالن ورزشی دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای امیرکبیر و فوتسال بانوان نیز در سالن ورزشی دانشگاه اراک برگزار می‌شود.

حقدادی اظهار داشت: مسابقات دوومیدانی هر دو گروه مردان و زنان در پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره)، مسابقات هفت‌سنگ و چوب‌کشی هر دو گروه در سالن بدمینتون شهدای پنجم مرداد و مسابقات طناب کشی نیز در سالن ورزشی دانشگاه علوم‌پزشکی اراک برگزار می‌شود.  

وی اضافه کرد: مسابقات جام خوشه چین در پنج منطقه کشور برگزار و تیم های برتر هر رشته به مسابقات نهایی کشوری که بهمن‌ماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود، راه پیدا می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: نخبه یابی ورزشی، ایجاد وحدت رویه بین اقوام مختلف و توزیع عادلانه منابع و فرصت ها در جامعه روستایی مهمترین هدف برگزاری این مسابقات است که مقام عالی وزارت ورزش و جوانان تاکید بسیار برای برگزاری هر چه باشکوهتر این رویداد ورزشی دادند.

حقدای یادآوری کرد: توجه به ورزش روستایی یکی از تاکیدات دولت تدبیر و امید است و در این راستا اقدامات مهمی از قبیل تجهیز خانه های ورزشی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از قبیل جام دهیاری ها و توجه ویژه به نخبه های ورزشی بخشی از اقدامات دولت در سال های گذشته است.

بیش از ۲۵ هزار ورزشکار در نقاط مختلف روستایی استان مرکزی به صورت سازماندهی شده زیر نظر هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی این استان ورزش می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.