«محمدرضا قربانی» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ۳۳۴ هزار و ۵۶۶ مسافر امسال از سوی راه‌آهن اراک به نقاط مختلف کشور جابه‌جا شده  که تعداد این مسافران در مدت مشابه پارسال ۲۶۸ هزار و ۱۳۷ نفر بوده است.

وی ادامه داد: ۲۱۸ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۷۵۶ نفر کیلومتر در سال جاری از سوی راه‌آهن اراک به نقاط مختلف کشور جابه ‌ا شد که تعداد این افراد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل راه‌آهن اراک یادآور شد: ۱۷۱ میلیون و ۵۷۸ هزار و ۸۷۸ نفر کیلومتر مسافر نیمه نخست پارسال از طریق خطوط ریلی این شهرستان به نقاط مختلف کشور جابه‌جا شدند.

قربانی افزود: ۴۱۰ هزار و ۹۳۷ تن بارگیری  امسال در راه‌ آهن اراک بانجام شده که  میزان بار تخلیه شده در این مدت ۷۰ هزار و ۲۲۰ تن بوده است.

وی ادامه داد: میزان بار وارده به راه‌آهن اراک نیز در این مدت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۶۷۹ تن، بار صادره ۲ میلیون و ۸۵۸ هزار و ۸۴۲ تن و بار مرز به مرز ۲ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۹۵۹ تن بوده است.

مدیرکل راه‌آهن اراک میزان بار تن کیلومتر مبدا - مقصد راه‌آهن این شهرستان را در این مدت ۳۰۸ هزار و ۱۳۲ تن و تن کیلومتر مرز به مرز را ۴۴۲ هزار و ۸۴۵ تن عنوان کرد.

حوزه راه‌آهن اراک ۴۲۶ کیلومتر از خطوط ریلی در استان‌های قم، مرکزی و لرستان را شامل می‌شود و ۲۰ ایستگاه را زیرپوشش دارد.

۱۹۵۵/۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.