سردار «محسن کریمی» روز یکشنبه به مناسبت روز خبرنگار در دیدار با خبرنگاران ایرنا اراک افزود: ذات خبرگزاری بر صداقت، شفافیت، سرعت، دقت و تنوع تولیدات است.

وی اظهار داشت: این رسانه با بهره گیری از خبرنگاران حرفه ای توانسته در همه صحنه های خبری حضور منسجم موثر داشته باشد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: حکومت اسلامی ما مردمی است و تا زمانی که عنصر مردمی آن پررنگ باشد، باقی خواهد ماند.

سردار کریمی افزود: این انقلاب به برکت خون 200 هزار شهید و 500 هزار جانباز، مقتدر باقی مانده است.

وی اظهار داشت: نیروهای مسلح فرزندان مردم هستند و از جمله این نیروها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که هرکجا مردم و حکومت در خطر بوده، وارد میدان شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: جمهوری اسلامی در حوزه اقتدار یک مولفه را به قدرت اضافه کرده است که در هیچ کدام یک از انقلاب های دنیا وجود نداشته و آن معنویت است.

سردار کریمی افزود: اقتدار ما ریشه در معنویت ما دارد و با شکل گیری انقلاب ها هیچ کدام حرف تازه ای برای گفتن نداشتند اما انقلاب ما با معنویت محدودیت را پوشش داد و جسارت را به نسل جوان هدیه داد.

وی اظهار داشت: اقتدار عناصری شامل رهبری بزرگ، آرمان های بزرگ، ملت و دشمن بزرگ را دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اکنون تقابل اسلام و استکبار مطرح است و در گذشته تقابل بین قدرت های دیگر ایجاد شده بود.

سردار کریمی افزود: زمانی که سپاه تحریم شد همه جناح ها از این سبزپوشان حمایت کردند و با ملبس شدن به سپاه حمایت خود را نشان دادند.

فرمانده سپاه روح الله ادامه داد: امروز فضا سازی رسانه های داخلی با گفتمان قالب انقلاب اسلامی یکی از ابزارهای مهم در برابر توطئه های خارجی است.

 کلانشهر اراک با ۵۲۶ هزار نفر جمعیت، بزرگترین قطب جمعیتی استان مرکزی و چهاردهمین شهر پرجمعیت کشور است.

6991/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.