به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاق و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، مأموران پاسگاه انتظامی معصومیه در انجام تحقیقاتی از وجود تعدادی از این دستگاه‌ها در انبار یک شرکت صنعتی در یکی از قطب های صنعتی شهرستان اراک مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ «حسن مفخمی شهرستانی» افزود: مأموران پس از شناسایی انبار مورد نظر، به همراه کارشناسان اداره برق شهرستان اراک، در بازرسی از این واحد، موفق به کشف ۷۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال و ۴۱ عدد پاور ماینر شدند.

وی اظهار داشت: مالک این  انبار  در عملیاتی دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

 چهار میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات پلیس در اراک کشف شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:‌ در تداوم طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا،‌ ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در یک همکاری اطلاعاتی با پلیس کردستان از تردد یک دستگاه خودروی کامیون حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی این استان مطلع شدند.

سرهنگ «یوسف سپهوند» افزود: در یک برنامه ریزی عملیاتی، ماموران انتظامی خودروی مورد نظر را در ورودی شهر اراک شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی انجام شده از این خودرو ۳۹ گونی پوشاک، هفت دستگاه موتور خودرو خارجی به همراه سه گونی قطعات خودرو ، ۲۴ عدد پروژکتور ، ۱۲ کارتن میکروفن سالن جلسات، ۲ کارتن متعلقات پروژکتور، یک کارتن پروژکتور بزرگ و تعداد ۱۰ عدد لامپ اتاق کنفرانس فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف و توقیف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی اطر نشان کرد: راننده خودرو در این عملیات دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

۱۹۵۵/۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.