به گزارش ایرنا، سردار «ایوب سلیمانی» روز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان مرکزی در اراک افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تمام ظرفیت خود را متعهدانه در مسیر اقتدار کشور به کار گرفته و  تامین امنیت و نظم را همراه و در کنار مردم دنبال می کند.

وی اظهار داشت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران درسایه همدلی و انسجام ملی شکل گرفته است.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: فراهم کردن آرامش و نشاط اجتماعی و خدمت صادقانه و  بی منت محوریت برنامه ها در حوزه انتظامی کشور است.

وی عنوان کرد: مجموعه انتظامی کشور آگاه و تیزبین در تمامی صحنه ها حضور دارد و اجازه نمی دهد هیچ عاملی فضای آرامش مردم برهم زده و در نظم عمومی و امنیت خدشه ای وارد کند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور گفت: حوزه انتظامی رسالت حفظ و تامین امنیت و پاسداری از ارزش های ایران اسلامی را   با بهره گیری حداکثری از توان و مشارکت مردمی دنبال می کند و این سرمایه بزرگ روز به روز عمق بیشتری می یابد.

سردار سلیمانی افزود: ارایه خدمت به مردم و دفاع از انقلاب اسلامی ۲ تکلیف اولویت دار  پلیس مقتدر ایران اسلامی است.

وی گفت: ورود به بازار قاچاق کالا و ایجاد بی نظمی اقتصادی از برنامه ریزی دشمنان برای اخلال در نظام تولید است که مبارزه با این مهم در اولویت کاری این نیرو قرار دارد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور افزود:  اتاق فکر غرب به طور رسمی به دولت آمریکا اعلام کرده است ایران اسلامی قابل براندازی نیست بلکه باید آستانه تحمل مردم را شکست و آرامش آنان را برهم زد و نیروی انتظامی هرگز اجازه تحقق این توطئه شوم را نمی دهد.

سردار سلیمانی گفت: ارتش، سپاه و نیروی انتظامی کشور به درجه ای از بازدارندگی ملی رسیده است که هیچ قدرتی در دنیا اراده مقابله با آن را ندارد.

در این آئین، سرهنگ «حسن مفخمی شهرستانی» به عنوان فرمانده انتظامی استان مرکزی برای سه سال معرفی و از خدمات چهارساله سردار «کیومرث عزیزی» تجلیل شد.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دراد.

۶۹۹۱/ ۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.