به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «محمود خلجی» اظهار داشت: به منظور اجرای طرح برخورد با قاچاق دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان در انجام تحقیقاتی از وجود تعدادی از این دستگاه‌ها در انبار یک شرکت صنعتی در یکی از قطب های صنعتی شهرستان اراک مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران پس از شناسایی انبار مورد نظر، به همراه کارشناسان اداره برق شهرستان اراک، در بازرسی از آن، موفق به کشف ۳۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی این دستگاه ها افزود: مالک انبار در این عملیات دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق منازل شهر مهاجران

فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: سارق سابقه دار اماکن عمومی و منازل شهر مهاجران با تلاش عوامل انتظامی دستگیر و به ۹ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ «محمد عقیل سلگی» افزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منازل و انبارهای اماکن عمومی در شهر مهاجران موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی سارق در ادامه تحقیقات پلیس اظهار داشت: متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به ۹ فقره سرقت از منازل و انبارهای اماکن عمومی در شهر مهاجران اعتراف کرد.

این مقام انتظامی گفت: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضائی تحویل داده شد

۳۰۱۷/۳۰۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.