اولین مسابقات سراسری جوشکاری با حضور 19 تیم در دانشگاه اراک آغاز شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، علیرضا بهرامی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه اراک در آئین افتتاحیه این مسابقات اظهار کرد: این مسابقات امروز و فردا در دو بخش علمی و عملی تحت نظر انجمن علمی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه اراک با همکاری اتحادیه انجمن‌های علمی‌دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی به میزبانی دانشگاه اراک برگزار می شود .  

بهرامی افزود: شرکت‌های آورین الکتریک، ماشین‌سازی اراک، واگن‌پارس، انجمن جوشکاری آزمایش‌های غیرمخرب و معاونت علمی و پژوهشی سپاه روح‌الله استان مرکزی و… حمایت‌های خوبی جهت برگزاری این مسابقات داشته‌اند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه اراک تصریح کرد: استارت برگزاری این مسابقات از بهمن ماه زده شد و با فراخوانی که از طریق انجمن علمی مواد و متالوژی منتشر شد در نهایت 19 تیم در این مسابقه شرکت کردند.

وی ادامه داد: انتظار ما این است که تیم منتخب مورد حمایت صنعت استان و کشور قرار گیرد و قطعاً این موضوع می‌تواند برای صنعت کشور دستاورد مهمی باشد، همچنین انتظار می‌رود صنایع به عنوان حامی در این مسابقات شرکت داشته باشند.

وی بیان کرد: برگزاری این جشنواره برای استان مرکزی به عنوان یک استان صنعتی گام مثبتی قلمداد می‌شود، یکی از اهداف دانشگاه اراک در سال جاری ارتباط بدنه علمی دانشگاه با بطن جامعه و صنعت است و این مسابقات یکی از عملیاتی‌ترین برنامه‌های ارتباطی است که دانشگاه می‌تواند برای ارتباط با صنعت اجرا کند .


Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.