به گزارش خبرانلاین مرکزی، سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک  با اعلام این خبر گفت: چند روز قبل در پی اعلام گزارشی از وقوع سرقت کافه ای در یکی از خیابان های شهر اراک، بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات پلیس، سارق که در یک مجتمع مسکونی در یکی از محله های شهر اراک زندگی می کرد، شناسایی و اقدامات نامحسوس ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان برای دستگیری او آغاز شد.

این مقام انتظامی ادامه داد:‌ در مراحل تحقیقات تکمیلی انجام شده، اطلاعاتی از همکاری و ترددهای مشکوک فردی با لباس پلیس با فرد سارق به دست آمد.

سرهنگ مختاری خاطر نشان کرد:‌ با تکمیل تحقیقات مشخص شد که این فرد با سوء استفاده از لباس پلیس با این فرد در انجام این سرقت همکاری داشته است.

وی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، منزل سارق مورد بازرسی قرار گرفته و از انبار منزل کلیه اموال سرقت شده کشف و به مالباخته تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اراک تصریح کرد: در این عملیات همچنین یک دست لباس کامل پلیس و برخی اداوت مرتبط نیز کشف شد.

سرهنگ مختاری با بیان اینکه   تحقیقات پلیس در دستگیری همدست فرد سارق ادامه دارد، خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مراجعه افراد تحت عنوان ماموران دستگاه های خدمات رسانی حتما از آنان کارت شناسایی مطالبه کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1211889
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.