استاندار مرکزی گفت: طرح فعلی ۵۸ متری شهر اراک از دستور کار خارج و مقرر شد تا طرح جایگزین توسط مشاور تا یک ماه آینده ارائه شود .

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، به نقل از پایگاه خبری استاندار مرکزی، سید علی آقازاده در نشست شورای عالی شهرسازی و معماری کشور که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه حدود ۱۷ سال از عمر طرح ۵۸ متری اراک می‌گذرد و از سویی دیگر اراده‌ای از سوی مدیریت شهری برای اجرای آن نبود، اعضای شورا طرح جایگزینی را برای طرح مطرح کردند که مورد موافقت قرار گرفت .

استاندار مرکزی تصریح کرد: کمیته فنی گزارشی از بازدید میدانی از کلانشهر اراک و محدوده طرح ۵۸ متری ارائه داد و اعضای شورای عالی شهر سازی و معماری نیز بر انجام یک کار کارشناسی تاکید کردند .

آقازاده ادامه داد: هنوز بر اتصال بافت قدیمی کلانشهر اراک به شریان‌های اصلی تاکید جدی وجود دارد اما اصراری بر اجرای طرح ۵۸ متری نیست و تا یک ماه آینده باید مشاور طرح، ایده جدید خود را مطرح کند و پس از تصویب در شورای برنامه ریزی به شورای عالی شهرسازی و معماری ارجاع می‌شود .

استاندار مرکزی در خصوص تصویب طرح جامع کلانشهر اراک نیز گفت: بخشی از اراضی کشاورزی از محدوده این طرح خارج شد و مابقی کلیات طرح مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.